Blue Stars

Baráti kör

Letöltések

Csapatlogók

Nyitólap
Játékosok és transzferek

Játékosok:


Életkor: Mivel a Hattrickben egy év 112 napos, a játékosok életkora x év és 0-111 nap lehet. A 112. napon a játékosnak születésnapja van, ami eshet a szezon bármely időszakára.

Képességek fontosság szerint rendezve

alap pozíciók

fő képességek

kiegészítő képességek

 

Kapus

Védés

    

Szélső Hátvéd

védekezés

szélsőjáték

Középhátvéd

védekezés

 

Szélső

szélsőjáték, játékszervezés, állóképesség

védekezés, átadás

Középpályás

játékszervezés, állóképesség

átadás, védekezés  

Csatár

gólszerzés

átadás

 

pozíciók egyéni utasításokkal  

 

 

 

Szélső hátvéd közép felé

védekezés

  

Szélső hátvéd védekező

védekezés

 

Szélső hátvéd támadó

védekezés, szélsőjáték

játékszervezés, állóképesség  

Középhátvéd támadó

védekezés, játékszervezés, állóképesség   

 

Középhátvéd szélre

védekezés

szélsőjáték

Szélső védekező

játékszervezés, állóképesség, szélsőjáték  

védekezés

Szélső támadó

szélsőjáték, játékszervezés, állóképesség

átadás

Szélső közép felé

játékszervezés, állóképesség

szélsőjáték, átadás, védekezés  

Középpályás támadó

játékszervezés, állóképesség

átadás  

Középpályás védekező

játékszervezés, állóképesség

védekezés  

Középpályás szélre

szélsőjáték, játékszervezés, állóképesség

átadás, védekezés

Csatár védekező

gólszerzés, játékszervezés, állóképesség

átadás


Képesség szintek


Ha egy játékosod valamilyen képességét edzed, az mindig kis lépésekben növekszik. Ha (az edzett képesség) elér egy bizonyos értéket, akkor az elnevezése meg fog változni. Ez azt jelenti, hogy egy játékos 'remek' játékszervezéssel ami 'nagyszerű' -re fog ugrani következő héten, csak egy kicsit játszik rosszabbul, mint az aki épp most lépett 'nagyszerű' -re!

Képességek csökkennek 29 éves vagy idősebb játékosoknál. Minél öregebbek lettek annál nagyobbak a lépések lefelé. Ezek a képesség-csökkenések Hétfőn történnek!
Isteni+
Egy játékos nem áll le az edzéssel mikor eléri az 'isteni' elnevezést.
Vannak magasabb szintek, melyeket csak a játékosok értékén lehet látni.

 

Népszerűség: fontos a csapatvezetőnek!
Vezetőképesség:
fontos a csapatvezetőnek és azoknak, akikből edző lehet majd.


Őszinteség,
Agresszivitás és Lapok
A legbecstelenebb és legagresszívebb játékos az, aki a leggyakrabban lapot kap. Ezen felül valószínűleg ő az a játékos, aki az ellenfél játékosának okoz sérülést. Alacsony tapasztalatú játékos ugyancsak gyakrabban kap lapot.
Felfüggesztett játékosok játszhatnak barátságos mérkőzésen, tehát kaphatnak edzést.
A lapokat törlik felfüggesztéskor és a szezonközti szünetben.

Válogatott játékosok
egy csomó tapasztalatot kapnak
Ha a tulajdonos klub a játékos anyaországában játszik akkor a klub visszakapja a játékos heti bérének 33-40%-át!
A sérülési esélyek nőnek a plusz meccs miatt, de
mikor a játékosok sérültek, a klub a bérek 100%-át kapja vissza a sérülés becsült ideje alatt.
A játékosnak továbbra is játszania kell a klubban, hogy edzést kapjon.
Egyéb hatás nincs mint ezek.

 

 

 

Edzés

Az ifi csapat

Fektesd be a maximumot az ifi csapatba! Az elején elég befektetni 2000 e Ft-t, amíg el nem éri a középszerű szintet, mivel állítólag eddig a szintig nincs sok különbség a 2000 e Ft és a 4000 e Ft befektetett összeg hatása között. Kb. 13-14 hét mire eléri jó szintet és kb. még egy szezon mire remek szintű lesz.


A legjobb módszer az edzések elkezdéséhez, ha a csapatod játékosai közül megnézed az ifi-játékosok tudásszintjét.
Ha vannak 17-19 éves játékosaid (ha nincs, akkor egy kicsit idősebb játékosok is jók lesznek kezdetben), akik edzhetők, bölcs választás velük kezdeni az edzést.
Edzhető ifinek javasolt a megfelelő, jó vagy remek szintű.

A későbbiekben: ahhoz, hogy a legtöbbet hozd ki az edzésből az edzés-programnak megfelelő ifikre van szükséged, akár játékosvásárlás árán is.

Az edzés időbe telik.
Erőnlétet minden héten kell edzeni a teljes edzés egy bizonyos százalékában. A hatékonysága magasabb intenzitás szinteken csökken. Az idősebb játékosoknak több erőnlétedzésre van szükségük, hogy fent tudják tartani ugyanazt a szintet. Célszerű 12-20% intenzitással dolgozni.

Az edzés ideje függ az edzett képességtől, az edzés intenzitásától, az edzőtől, valamint a segédedzők számától.
17-19 éves, 100% edzés intenzitással, jó edzővel és 9 segédedzővel:
(minden plusz év esetén, valamint minden egyes szinttel a jó edző alatt plusz 1 hetet kell hozzáadni a következő lapon található táblázatban szereplő értékekhez)

(Megjegyzés: ha 9 segédedződ van, már csak 1 kapusedződ lehet, hogy ne “verekedjenek össze”)

 

képesség

 hét 

 edzett posztok / megjegyzések

 

Védés

 9 kapusedzővel

Védekezés 

 a középső-, és szélsővédőkre egyforma mértékben hat

Játékszervezés a középpályásoknak 

 a középpályások 100% játékszervezés edzést kapnak

Játékszervezés a szélsőknek

14 

 a szélsők 50% játékszervezés edzést kapnak

Gólszerzés

6-7 

 csak a csatárok kapnak edzést

Szélső

 szélső védőkre (50%) és szélsőkre hat (100%)

Passzolás

 a középpályásokra, szélsőkre és csatárokra hat

Lövés edzés - Gólszerzés

N/A 

 minden a héten játszott mezőnyjátékosra hat

Lövés edzés - Pontrúgás

N/A 

 minden játékosra hat

Pontrúgás

1-2 

 minden játékosra hat

Állóképesség

 minden játékosra hat, csökkenti a játékosok formáit!

Generál edzés - Forma

 mindenkire hat, aki a héten játszott

Generál edzés - Kapus 

N/A

 kis mértékben növeli a kapus képességet


Hozd ki a legtöbbet a csapatodból...
Fontos azt a formációt kiválasztani, amelyik a leginkább megfelelő az edzés-tervednek.

Ne játssz "túlzott" formációkban mint pl. 2-7-1 azért, hogy több edzésposztod legyen! Ilyen esetekben egy játékosod se fog kapni edzést!

Mi történik, ha egy játékos az adott héten mindkét meccsen, de más poszton játszott?
Mindig a héten játszott utolsó pozíció számít, ez alapján kaphat edzést!

Csapatvezető

A csapatvezető, aki javítja a csapatszellemet.
A legmagasabb vezetői tulajdonsággal rendelkező játékos lesz a csapatvezető. (Semmi köze a csapatkapitányhoz, akit a mérkőzésekre jelölünk ki!) Ha nagyon népszerű, akkor a csapatszellem növekedni fog, ha kellemetlen személyiség, annak a többiekre nézve is rossz hatása van. Problémát okozhat, ha több ilyen játékosunk is van a csapatban. A többiek nem fogják tudni, kihez alkalmazkodjanak.

Lehetőleg egy játékosunk legyen, akinek – és csak neki* – a legmagasabb a vezetői képessége és nagyon népszerű is a játékosok között.

*ha több mint egy rendelkezik magas vezetői képességgel, és azonos az elfogadottságuk, akkor nem számít természetesen.

 

Különleges események

Extra lehetőségek játékos-pozíciókra vetítve

Csatárok

különleges képességek

jegyzetek

 

Hosszú passz

Kiszámíthatatlan + Átadás

 

Labdaszerzés

Kiszámíthatatlan + Gólszerzés

 

Gyors megmozdulás

Gyors

hatástalan, ha a szembenálló védő is Gyors és jó a Védekezés képessége 

Technikás Jól fejelő ellen 

Technikás

szembenálló védő, vagy középpályás ellen, ha annak Jól fejelő specialitása van 

Tapasztalat esemény

 

 

 

Szélsők  

  

 

 

Jó passz + Gólszerzés

Szélső

A passzt fogadónak jó a Gólszerzés képessége

Jó passz + Jól fejelő

Szélső

A passzt fogadónak van Jól fejelő specialitása

Gyors megmozdulás

Gyors

hatástalan, ha a szembenálló védő is Gyors és jó a Védekezés képessége 

Technikás Jól fejelő ellen 

Technikás

szembenálló védő, vagy középpályás ellen, ha annak Jól fejelő specialitása van 

Tapasztalat esemény

 

 

 

Belső Középpályások

 

 

 

Nem várt megmozdulás 

Kiszámíthatatlan

alacsony Védekezés képesség esetén

Tapasztalatlanság esemény

 

 

 

Védők

 

 

 

Nem várt Megmozdulás 

Kiszámíthatatlan

alacsony Védekezés képesség esetén

Fáradt Játékos

alacsony Állóképesség

szembenálló Támadónak magasabb az Állóképessége

Tapasztalatlanság Esemény 

 

 

 

Minden Játékos

 

 

 

Nem várt Megmozdulás

Kiszámíthatatlan

 

Bombagól

Pontrúgás + Gólszerzés

 

Szöglet / Jól fejelő

jó Pontrúgó + jó Gólszerző 

A gólszerzési esély függ mindkét csapatban lévő Jól fejelő specialitású játékosok számától (hasonlítsd össze)!

 

Színmagyarázat: gólszerzési esély, ellenfélnek ad gólszerzési esélyt, Időjárástól függő

 


Időjárás esemény


Egy játékosra hatással lehet, ha Időjárás esemény történik:
Így, ha megvan a lehetőséged, hogy olyan játékosok közül válassz, akiknek majdnem ugyanolyanok a képességeik, de különbözőek a specialitásaik, akkor vedd figyelembe a következőket:

Napsütés
+ Technikás játékosoknak javul a Gólszerzés és Játékszervezés képessége napsütésben
- Gyors játékosoknak romlik a Védekezés képessége napsütésben
- Erőteljes játékosok Gólszerzés képességet vesztenek napsütésben, és jobban elfáradnak napsütésben

Eső
+ Erőteljes játékosoknak javul a Gólszerzés, Védekezés és Játékszervezés képessége esős időben
- Technikás játékosoknak romlik a Gólszerzés és a Játékszervezés képessége esős időben
- Gyors játékosok romlik Gólszerzés és a Védekezés képessége esős időben

Emlékezz, hogy az Erőteljes Játékosok Védekezés képessége kétszeresen számít mikor játéktördelést játszol!


Összezavarodás Események
Ezek az események a formáció tapasztalat skáláját használják(katasztrofálistól remekig) hogy megmutassák a csapat szervezettségi szintjének leesését, vagy javulását.

Formák

Minden játékosnak van egy rejtett forma-görbéje, amely lefelé, vagy felfelé mutat, de ezt a játékban sehol nem lehet látni, csak érzékelhető a játékos formájának, vagy értékének a változásából.
Minden edzésnapon (csütörtök 17:45) a csapatod harmada véletlenszerűen kiválasztásra kerül, nekik megváltozik a rejtett forma-görbéjük.
Ezután újabb harmad kerül kiválasztásra - ezek között az előbb kiválasztottak is szerepelhetnek - akiknek megváltozik az aktuális formája.

Befolyásoló tényezők
- nem számít, hogy egy játékos 1 vagy 2 meccsen játszott a héten
- ha egy játékos nem játszott az adott héten az negatív hatással lehet a formájára
- egy jó edző és a segédedzők jobb formában tartják a csapatot
- egy olyan csapatnál, ahol az edzés intenzitás magas, jobb formák várhatók
- állóképesség edzés hatására a formák csökkennek

Generál edzés
Általában elmondható, hogy ez lelassítja a forma-esést, vagy gyorsítja a forma-növekedést a forma-görbére hatva.

Mennyire fontos egy játékos formája?
Ha megnézed a játékosok értékelését a képességeik és formájuk függvényében hamar rájössz a formák fontosságára.
Például egy jó védő csapnivaló formában rosszabb teljesítményt nyújt, mint egy megfelelő védő jó formában.

bevétel a jegyekből és tapasztalatpontok


bajnoki
  tapasztalatpont: 1x
  a teljes bevétel a vendéglátóké


kupa
  tapasztalatpont: 2x
  2/3 bevétel a vendéglátóké, 1/3 a vendégeké


barátságos
  tapasztalatpont: 0.1x belföldi, 0.2x külföldi barátságos meccsekre
  a bevétel feleződik


válogatott meccs
  tapasztalatpont: 3x

Tapasztalat

A tapasztalt játékosok jobb teljesítményt nyújtanak, mint az azonos tudású tapasztalatlan társaik!


Felállások


4-4-2
: az alapfelállás. erős védelmet és középpályát ad. jó középpályásokkal érdemes játszani a labdabirtoklásért.

Támadó
3-5-2: erős középpálya enyhe védelmi gyengülés árán

3-4-3: igen támadó felállás. itt is igaz: jó középpályások kellenek ahhoz, hogy legyen elegendő helyzetünk.
4-3-3: nagyon gyenge középpálya ellen ajánlott. valószínűleg csak ellentámadásos taktikával jó.
2-5-3: átadás-edzésre egy gyenge támadású csapat ellen


Védekező

5-3-2: ellentámadásra lehet jó
4-5-1: védekező felállás erős középpályával... kibekkelni egy ikszet.
5-4-1: döntetlent kicsikarni jó középpályával.

Edzés-elmaradás
Az edzés-elmaradás kockázata akkor merül fel, ha 4 középhátvéddel, vagy 4 belső középpályással, vagy 4 csatárral állsz ki.
formáció tapasztalat
a csapatod 'Edzés' lapján találhatod meg mennyi tapasztalatot szerzett a csapatod különböző formációkban. Ezen formációk közül játszatva egyet növelni fogja ennek a tapasztalatát, de csökkenti a többiét (csak egy kicsit). 3 jól kitapasztalt formáció között leszel képes váltogatni.
A tapasztalati szintre hatással van a játékosok eladása. De igazán rossz hatással az lesz rá, ha csak kereskedsz.


Egyéni utasítások

pozíció

utasítás 

 hatás

fontos képességek

 

Középhátvédek 

támadó 

erősíti a középpályát
gyengíti a középső védelmet

+játékszervezés
+erőnlét

-védekezés

 

szélre 

a hangsúlyt a szélső védelemre teszi és támadást 
gyengíti a középső védelmet

+védekezés
+szélsőjáték

-védekezés

Szélső hátvédek 

védekező

erősíti a szélső védelmet
gyengíti a szélső támadásokat

+védekezés
-szélsőjáték

 

támadó 

erősíti a szélső támadásokat
kicsit erősíti a középpályát
gyengíti a szélső védelmet

+szélsőjáték
+játékszervezés
+erőnlét
-védekezés

 

közép felé 

a hangsúlyt a középső védelemre teszi
gyengíti a szélső védelmet és támadásokat

+védekezés
-szélsőjáték
-védekezés

Szélsők

védekező 

erősíti a szélső védelmet
gyengíti a szélső támadásokat

+védekezés
-szélsőjáték

támadó 

erősíti a szélső támadásokat
gyengíti a szélső védelmet

+szélsőjáték
-védekezés

 

közép felé 

erősíti a középpályát
gyengíti a szélt

+játékszervezés
+erőnlét

-szélsőjáték
-védekezés

Belső Középpályások 

védekező 

erősíti a középső védelmet
gyengíti a középső támadást

+védekezés
-átadás

 

támadó 

erősíti a középső támadásokat
gyengíti a középső védelmet

+átadás
-védekezés

 

szélre 

erősíti a szélső támadásokat
gyengíti a középpályát

+szélsőjáték
-játékszervezés

Csatárok

védekező 

erősíti a középpályát
gyengíti a támadásokat

+játékszervezés
+erőnlét

-gólszerzés


hozzáállás
Laza Játék - a csapat gyengébben fog teljesíteni, mint általában. a csapatszellem 2 szintet fog a meccs után ugrani.
A Szezon Meccse - a csapat jobban fog teljesíteni mint általában, a csapatszellem feleződik a meccs után.

 

Taktikák


ellentámadás CA


akkor használandó, ha jó a védelem és a támadás de a középpályád gyengébb, mint az ellenfeledé. Csak akkor hasznos, ha nem uralkodsz a középpályán.
az ellentámadás valószínűsége az ellenfél egy kihagyott helyzete után a védőid védekezésétől (1x) átadásától (2x) és a tapasztalatától függ. az hogy egy ellentámadásból gól lesz-e, csak a csatáraidtól függ.
hátrány: 7%-kal gyengébb lesz a középpályád miután összehasonlítják a te és az ellenfeled középpályát. (pl. ha normálban 51%-os középpályád lett volna, nem lesz hatása a CA-nak, de a középpályád rosszabb lesz azért. és ez nem jó)
alkalmas felállások: 4-3-3 jó CA védőkkel, 5-3-2 nagyon jó csatárokkal

támadás a széleken AOW


a középső támadásokat próbálja szélső támadásokká alakítani. gyenge szélső védelmű csapat ellen ajánlott.
az a képesség, hogy mennyire tudja a csapat a középső támadásokat szélsőkké alakítani, megfelel a passzolások átlagának minden játékosodnál (a kapust kivéve). tapasztalat-bónusz is jár.
ezen képesség függvényében lehet 20%-tól 40%-ig terjedő intervallumban szélső támadás-többleted.
hátrány: gyengíti a középső védelmet.
alkalmas felállások: 2 támadó szélső és 2 szélső védő

támadás középen AIM


szélső támadásokat próbál középsőkké alakítani. gyenge középső védelemmel rendelkező ellenfél esetében alkalmazható.
az a képesség, hogy mennyire tudja a csapat a szélső támadásokat középsőkké alakítani, megfelel a passzolások átlagának minden játékosodnál (a kapust kivéve). Tapasztalat bónusz is jár.
ezen képesség függvényében lehet 20%-tól 40%-ig terjedő intervallumban középső támadás-többleted.
hátrány: gyengíti a szélső védelmet.
alkalmas felállások: a szélsőidet középre utasíthatod, hogy urald középpálya-dominanciát érj el. 2 védekező szélsőt is fontos lenne betenned, hogy csökkentsd a szélső védelem-esést.

Játéktördelés

Ha 0-0ra célzol. a helyzetek mennyisége lecsökken.
a helyzetek lecsökkentési képességét úgy kapod, hogy minden (igen, még a kapus is!) játékos védekezési képességét összeadod. Az erőteljes játékosok védekezési képességét kétszeresen kell venni. az állóképesség úgyszintén fontosabb (jó, ha kitűnő vagy félelmetes). ide is természetesen beszámít a tapasztalat.
hátránya: játékosaid hamarabb kifáradnak.
alkalmas felállások: 5-4-1, 4-5-1

hazai pálya
Egy csapat jobban teljesít a saját stadionjában, mint idegenben. Ez csak akkor számít, ha meccs nem egy: derby (két ugyanabból a régióból származó csapat meccse)

 

 

Pszichológia

csapatszellem
A csapatszellem olyan, mint egy általános forma az egész csapatodra; ha alacsony, a csapatod a képességei alatt fog teljesíteni, ellenkezőleg pedig felette.
A jó csapatszellem-stratégia nagyon fontos ebben a játékban!

A csapatszellemre a következő dolgok hatnak:
• az edző vezetőképessége

• a csapatvezető

• a csapat önbizalma : a lezuhanó önbizalom lerántja egy kicsit a csapatszellemedet is
• sportpszichológusok

• eladások és vásárlások ugyancsak hathatnak a csapatszellemre :
   ha rossz együttműködő-készségű játékost veszel, a csapatszellemed leeshet.
   ha jó együttműködő-készségű játékost adsz el, a csapatszellemed ugyancsak leeshet.
   Ha egy frissen felhozott ifit transzferlistára teszel a felhozástól számított 3 napon belül, akkor ennek nem lesz semmi hatása a csapatszellemre.
   Játékos kirúgása nem hat a csapatszellemre.

Edző jó vezetőképességgel és egy népszerű csapatvezető a legjobb helyzet ezeket illetően. Ez azt jelenti, hogy a TS-ed a LEGLASSABBAN fog csökkenni.

önbizalom
Az önbizalom nő a nyert meccsekkel, és csökken vesztéskor. De légy óvatos, ha kiváló; és nyerő szériában vagy, átfordulhat túlzott önbizalomba, s máris rosszabbul megy a meccs. Tartsd eszedben, hogy a sportpszichológusok emelik az önbizalmat és segítenek a csapatszellemed tovább magasan tartani. Viszont mérlegeld, hogy mindet kirúgod mikor már 'kiváló' szinten van.


MOTS - A szezon mérkőzése (match of the season)
Ha azt választod, hogy az adott mérkőzést a csapat MOTS taktikával játssza, a csapatod jobb teljesítményt nyújt, mivel a csapatszellem a mérkőzés közben magasabb lesz. A MOTS negatív hatása, hogy a mérkőzés után a csapatszellem értéke megfeleződik. A csapatszellem újra megnövelhető, ha PIC taktikával játszol:

PIC - laza játék (play it cool)
Ha azt választod, hogy az adott mérkőzésen a csapatod PIC taktikával játsszon, a csapatod a normál teljesítmény alatt fog játszani, de a mérkőzés után a csapatszellem 2 szintet emelkedik.
A 'PIC' és 'MOTS' taktikáknak nincs hatásuk a barátságos meccsekre.

 

 

Stadion

ez kellene, hogy legyen a stadionod felosztása
63% állóhely
25% ülőhely
10% fedett ülőhely
2% VIP páholy

Nézőszám
a nézőszámot befolyásolhatja a csapatunk és ellenfelünk jelenlegi helyezése a bajnokságban, a nyerőszériánk, a szurkolóink hangulata, és természetesen az időjárás is

A Hattrick szezon

Felhívjuk a figyelmedet, hogy a liga&kupa/barátságos összecsapások időpontjai országonként különböznek, így az átlag lett számításba véve

liga és kupa hetek
egy hattrick hét a bajnoki összecsapással kezdődik

 

1-13 hét

 szerdánként

 kupa vagy barátságos meccsek  

 

szombatonként

 bajnoki meccsek

két szezon között:a 14.-ik és egyben utolsó bajnoki meccs után megkezdődik az úgynevezett uborkaszezon, melynek programja:

 

14. hét  

szombat

 utolsó bajnoki meccs
 gólkirályságért járó bónusz megkapása azonnal a meccs után

 lehetőség a klub nevének megváltoztatására 

 

 szerda

 barátságos meccs

 
 

15. hét*

szombat

 kvalifikációs meccs, a szezonvégi bónuszok megkapása

 lehetőség a klub nevének, régiójának megváltoztatására  

 

 szerda

 barátságos meccs

 
 

16. hét*

szombat

 nincsenek meccsek
 újraállítódik: magabiztosság, csapatszellem, szponzorok, szurkolók

 

 

hétfő

 a játékosok fizetésének kiszámolása, sárga/piros lapok törlése

 

 

szerda

 első kupa vagy barátságos meccs

 

 

1.hét

 új szezon

 

*ezen a héten megemelheted az erőnlét edzés arányát és tarthatsz pl. pontrúgás vagy általános edzést, mert csak egy meccset játszol.

Egy bajnoki meccs és az azt követő barátságos vagy kupameccs a fontos az edzéshez és a pénzügyekhez.

 

 

 

Fordulók

az első barátságos/kupameccs és az első bajnoki meccs az új szezonban tartozik az 1. fordulóhoz
az első kupadöntő és az utolsó bajnoki meccs a 14. fordulóban van
a második kupadöntőt és az osztályozókat a 15 fordulóban tartják
csak barátságos meccset játszhatsz a 16. fordulóban

minden pénteken: nemzeti válogatottak meccsei

mérkőzések
az előző szezon végeredménye alapján
tehát: az első a felsőbb osztályból kiesett csapat, az utolsók a feljutott csapatok

1. forduló: 1-2, 3-4, 5-6, 7-8
2. forduló: 6-1, 8-3, 2-7, 4-5
3. forduló: 3-2, 5-8, 6-4, 7-1
4. forduló: 1-4, 8-6, 2-5, 7-3
5. forduló: 3-1, 5-7, 6-2, 4-8
6. forduló: 1-8, 3-5, 2-4, 7-6
7. forduló: 5-1, 6-3, 8-2, 4-7
8. forduló ugyanaz mint a 7. forduló, csak a helyszín változik
és így tovább...